فرش ۱۰۰۰ شانه گل برجسته

فرش ماشینی

شرکت تجاری رزلند به عنوان بزرگ ترین تولید کننده فرش ماشینی در سطح خاورمیانه فعالیت می کند که صد ها مدل فرش را در طرح های مختلف نظیر طرح افشان، طرح خشتی، طرح بته ای، طرح شکارگاهی، طرح گل فرنگ و غیره تولید و عرصه می نماید. این طرح ها هرکدام زیبایی بی نظیری داشته و توانسته نظر مشتریان را جلب کند.

کلیه فرش های این شرکت در ابعاد 6 متری، 9 متری، 12 متری، 18 متری،  24 متری و همچنین سایز های سفارشی بافته می شود. عدم پرز دهی،  ضد حساسیت ، مقاوم در برابر سایش و ارئه ضمانت نامه از ویژگی های مهم فرش های رزلند می باشد و انواع فرش را در قالب گرد، بیضی، مستطیل و غیره تولید می کند.

فرش ۱۰۰۰ شانه گل برجسته

فرش 1000 شانه گل برجسته یکی از پرفروش ترین و معروف ترین انواع فرش ماشینی است و در رنگ های مختلف کرم، نقره ای، سورمه ای، دلفینی و … بافته می شود. جنس نخ خاب آن ها 100 آکرولیک هیت ست شده است که بسیار نرم و لطیف و بدون پرزدهی است. کیفیت بالای نخ پود و ضد حساسیت بودن از ویژگی های فرش 1000 شانه است.

بسته بندی

بسته بندی فرش ها توسط دستگاه های تمام اتوماتیک انجام می شود که این دستگاه ها قادر هستند انواع فرش را با اندازه های مختلف بدون دخالت دست رول کنند. سپس فرش ها به صورت رول شده در نایلون پیچیده شده و در بین هر فرش لایه ای نایلون و یا گونی قرار داده می شود.