فرش 1200 شانه

فرش ماشینی

شرکت تجاری رزلند به عنوان بزرگ ترین تولید کننده فرش ماشینی در سطح خاورمیانه فعالیت می کند که صد ها مدل فرش را در طرح های مختلف نظیر طرح افشان، طرح خشتی، طرح بته ای، طرح شکارگاهی، طرح گل فرنگ و غیره تولید و عرصه می نماید. این طرح ها هرکدام زیبایی بی نظیری داشته و توانسته نظر مشتریان را جلب کند.

کلیه فرش های این شرکت در ابعاد 6 متری، 9 متری، 12 متری، 18 متری،  24 متری و همچنین سایز های سفارشی بافته می شود. عدم پرز دهی،  ضد حساسیت ، مقاوم در برابر سایش و ارئه ضمانت نامه از ویژگی های مهم فرش های رزلند می باشد و انواع فرش را در قالب گرد، بیضی، مستطیل و غیره تولید می کند.

فرش 1200 شانه

فرش 1200 شانه با تراکم 3600 از به روز ترین محصولات صنعت نساجی هستند که ویژگی منحصر به فرد خود را دارند. این فرش ها بسیار ریز بافت و ظریف هستند که با الیاف کوتاه و نازک بافته شده اند. نخ های خابی که برای این فرش ها استفاده می شود از مرغوب ترین الیاف هستند و در 8 یا 10 یا 12 رنگ متفاومت می باشند. ضخامت کم، تنوع در طرح  و رنگ از ویژگی مهم این فرش ها حسوب می شود.

بسته بندی

بسته بندی فرش ها توسط دستگاه های تمام اتوماتیک انجام می شود که این دستگاه ها قادر هستند انواع فرش را با اندازه های مختلف بدون دخالت دست رول کنند. سپس فرش ها به صورت رول شده در نایلون پیچیده شده و در بین هر فرش لایه ای نایلون و یا گونی قرار داده می شود.